Počet zobrazení stránky

neděle 18. května 2014

18.5.

Po týdnu válčení, kdy jsem přežívala z tvarohů a mražený zeleniny (byla jsem doma sama), se konečně ozývám.

Moje Tapeta :3
Abych pravdu řekla, neměla jsem vůbec čas řešit jídlo, takže jsem ani moc nejedla. Na závodech jsem byla spokojená, přišla jsem si dobře:) Možná to bude taky tím, že jsem každý den poctivě posilovala břicho.. A udělala jsem si osobák o 15 vteřin, což je super!!!

Ale za dva týdny mám závody zase, takže nebudu polevovat! ;) Ale už to nebude tak jednoduchý, bude na mě totiž doma čekat uvařený jídlo, ale to už budu mít čas a můžu si to víc naplánovat :)

Jinak mám váhu pod 59, což je super, to jsem už dlouho zas neměla :)

Brzy se ozvu! :*


1 komentář:

  1. ahoooooj:-).....tak to gratuluju, k dobrému pocitu....to je neskutečně důležitý!!!!:-)....a ještě víc gratuluju k váze:-)...to taky sakra dokáže zvednout náladu....hoď sem nějakou fotečku v závodním!!!:-)....

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°