Počet zobrazení stránky

pátek 4. ledna 2013

4.1.

Ahoj holky :) Tak mě napadlo, koukáte na Thinspa? Já jsem na ně dřív koukala pooořád dokola, viděla jsem snad všechny co jsou na youtube (tak dobře, přeháním :D), ale i tak.. zjistila jsem, že jsem od září snad ani jedno neviděla.. Jak jste na tom vy? A pomáhají vám? (Fotky hubených holek nepočítám, vidím je každej den na atletice :D)

A další moje trable.. měla jsem nitroděložní tělísko, ale už ho nemůžu mít a mám zase začít brát prášky.. chtěla bych vaše zkušenosti, ztloustly jste, nebo ne? Já jsem ztloustla, ale na to měla obrovskej vliv bulímie, tak nevím jak to bude teď.. Ale řeknu vám, bojím se :(

Sn: domácí musli s mlékem
Sv: mandarinka, jablko
Ob: rýže s nějakou omáčkou
Sv: 2 mandarinky (musela jsem, po sportu)
Ve: domácí musli s mlékem

Pohyb: 0,5h posilování, 1h volejbal, 4km běhu, Jill 6week 1l.

E11c8390e284d33f66988e07b1d7abb9_large

Rozhodla jsem se, občas sem přidat pár mých fotek, abych to mohla třeba za rok zhodnotit :)


4 komentáře:

  1. nekecááám!:-D...to dělá to pravidelný cvičení s JIll, ta mě donutila se zase pěkně začít protahovat...a už to má konečně vysledky!:-D.....

    taky sem na sebe celkem pyšná!:-).....a až budu pěkně vypracovaná, tak to bude vypadat moc hezky!:-)

    hele tenhle její program celej trvá 57min. ale samotný cvičení je myslim 50min.!....

    já na thinspa nekoukám....jo jasně když vidim nějakej obrázek hezky vytvarované holky tak se mi to líbí....ale nekoukám na ně kvůli inspiraci...pro mně je nejlepší inspirace vzpomínka na tu vymodelovanou postavu jsem měla!:-)...

    jinak já beru prášky vreya (nebo tak nějak se to píše) a nemůžu proti nim říct ani slovo...netrápí mě chutě, nepřibrala jsem, nebolí mě břicho...jediný co se občas vyskytuje je že jsem doost přecitlivěla!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně jsem ráda, že jsi na to přišla. Tajemstvím žiju, pokračuju v knížkách a je to skvělý :) Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. páni ten pohyb ;3 taky hraju volejbal :) a máš krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nejprve k fotkám - máš nádherné vlasy!! :-) A postavu podobnou té mé momentální. Psala jsi mi včera na blog, ale odepisuji z blogspotu. Snad víš :-) Brala jsem před rokem Vreyu, teď mi sestřička nabídla Clormetin. Bojím se přibírání jako čert kříže, ale vzhledem k tomu, že už si konečně hlídám jídlo a pohyb (a KONEČNĚ nezvracím a nehladovím), myslím, že by to mohlo být v pořádku. Měla jsem roční pauzu při braní antikoncepce, protože jsem byla přesvědčená, že je to něco špatného pro tělo (což asi je), ale můj obličej je plný akné a antikoncepce mi na to tenkrát skvěle "pomohla". Vím, že kdybych ji přestala brát tak ho mám zpět, ale už jsem byla opravdu zoufalá. Clormetin má být prý právě na problémy s akné. Začínám brát příští týden. Tak snad...

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°