Počet zobrazení stránky

čtvrtek 9. února 2012

Jídelníček 9.2.

Snídaně: 1/2 jablka
Svačina: nic
Oběd: hrachová kaše + 1 chléb
Svačina: pomeranč
Večeře: brambory + vinná klobása + kečup


Pití: 1l čaje
Pohyb: jen chůze do školy (cca 3km)
Celkem: 3833KJ (916Kcal)
Zvracení: 1x


Tak tohle je jeden z mých nejvydařenějších jídelníčků za dlouho dobu :D Musím se víc kontrolovat.. A večeře mi vůbec nechutnala, ale večeři musim jíst pod dohledem, protože jsem doma :-( Nevim jestli to je dobrý, ale těšila jsem se až to ze sebe dostanu. A oběd? No fuj.. hrozně moc, jsem to chtěla ze sebe dostat, ale ve škole to prostě nejde.. ach jo :-( Snad mě to přejde ;-)
Dobrou noc! :-*







2 komentáře:

  1. nemáš to tak špatné x)) ale neměla by si zvracet...
    popravdě to taky občas dělám, ale je to hnus xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já vim, ale je to pitomej zlozvyk :/ no proti tobě se můžu jít zahrabat :D tejden nejíst.. uff :D

      Vymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°