Počet zobrazení stránky

sobota 11. února 2012

Jídelníček 10.2.

Snídaně: nic
Svačina: 2x mrkev
Oběd: 1x langoš (školní jídelna)
Svačina: kousek vanilkového nanukáče
Večeře: dušená zelenina s masem + 2x placky


Pití: 1l vody
Pohyb: 150x sklapovačky + 1h chůze
Celkem: 3576KJ (855Kcal)
Zvracení: 1x


Dneska byl celej den jeden velkej úlet :D Ráno jsme se třídou vyhráli 20 000Kč v nějaký vědomostní soutěži, takže jsme každej dostali kus nanuka.. no to sem nějak nezvládla.. všichni uždibovali, tak já taky, že jo :( Ale horší byl ten oběd.. vůbec netušim jak jsem si to mohla navolit, ale snědla jsem to celý.. +ještě ta 'povedená' večeře, kterou jsem jedla, protože u nás byla návštěva na večeři.. no prostě hrozný :D 
Večer jsem se ale donutila zase posilovat, ale úplně mi pchably svaly, takže jen velmi mírně :D A taky jsem zjistila, že maturák je už příští pátek a bude tam celej muj starej gympl.. jo, teď bych měla začít makat :D


Chci nejíst. 
Chci být hladová.
Chci být ANA.

4 komentáře:

  1. krása♥ až na ten langoš nu, ale ani to mi tam moc nevadí :) máš to hezké :) nic si z toho nedělej a nevyčítej si to :)♥ raději jez, než nejez!

    OdpovědětVymazat
  2. však nevadí.. gratuluji k výhře

    OdpovědětVymazat
  3. určitě je to realny, ale to by musely byt fakt dokonalé jídelníčky:):D

    OdpovědětVymazat
  4. hmm.. myslíš, že by se to zvládlo, kdybych jedla jenom večeře? ty totiž musim jíst pod dohledem :(

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°