Počet zobrazení stránky

pátek 20. ledna 2012

Jídelníček 20.1.

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: orestovaná 1/2 mrkve + 1/2 papriky + 1 bílek bez oleje (zasytí to :-) )
Svačina: perník + 1/2 banánu (FUJ!!)
Večeře: 1 pečená brambora + kousek řízku


Pití: 2l vody + 0,5l čaje
Pohyb: 100x švihadlo + 250 sklapovaček + 200x posilování na nohy
Celkem: 1234KJ (295Kcal)
Váha: ráno 57kg


Svačina i večeře kompletně vyzvracená, já jsem nechutná.. Na druhou stranu- nebylo by víc nechutný nechat si to plavat v žaludku? FUJ. Nesmim jíst. Aspoň ne tolik. 
Zítra se konečně vrátí rodiče z hor, teď tu mám takovou tu pravou českou babičku.. na stole  pořád čerstvý buchty, každej den řízky, nebo něco smaženýho.. Jak já se těšim na vaření mojí mamky :D 


Dobrou noc :)*



2 komentáře:

  1. Tak mě by stačilo tak 53-55 kg a jí asi taky tak nějak :) mám kolem 64 kg a ona o 2 kg míň (ale taky je menší :D)..

    Jídelníček máš krásnej :)
    Ty babičky :D to znám :D moje babička by mě pořád něčím cpala.. a není pro ní omluva, že sem chvíli předtím jedla doma :D K zbláznění :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak me by taky stacilo 55 vid :) 50 je sen :D holky, vam to urcite vyjde :) hlavne kdyz jste na to 2 ;) ..noo, ona me ta babicka nicim necpala, ja ji rovnou ujidala..blee :-/

    OdpovědětVymazat

Děkujeme všem za jakýkoliv komentář :) Liné°°